سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 68596
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


نمابورس، بازار سرمایه_ شرکت خدمات انفورماتیک مجمع عادی سالیانه خود را با حضور 95.2 درصد از سهامداران در ساعت 10 امروز سه شنبه 31/3/1390 برگزار کرد.

پس از معرفی اولیه شرکت، آقای نجفی مدیر عامل شرکت به طرح فعالیت های شرکت در سال 89 و برنامه های آتی شرکت پرداخت.

اولین نکته مهمی که مدیر عامل در صنعت IT و بانکداری مطرح کرد، حذف شعب و تبدیل بانکداری سنتی به بانکداری مجازی و الکترونیک بود و عنوان شد تا دهه دوم هزاره سوم میلادی، بیشتر تبادلات و جابجایی های پولی از طریق سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی صورت خواهد پذیرفت.

حجم بالای تبادلات و جابجایی های پولی برای مشتریان عمده شرکت (بانک ملی ایران و بانک صادرات ایران) انجام می شود که شرکت حدود 40 میلیون حساب را در این دو بانک پشتیبانی می کند. خطا برای این تعداد تراکنش کمتر از 5 درصد عنوان شد.

شرکت در حال ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری بانک های ملی و صادرات است. هر چند برخی کارهای تخصصی را به شرکت های زیرمجموعه خود (فرادیس البرز و فراگستر البرز) واگذار کرده است.

شرکت خدمات انفورماتیک 30 مشتری اصلی دارد که مهمترین آنها بانک ملی و بانک صادرات هستند که از تمامی خدمات بانک استفاده می کنند. بانک مرکزی به عنوان بانک سیاست گذار از خدمات VSAT و NPS و سخت افزاری شرکت استفاده می کند و سایر بانک های دیگری نیز در لیست مشتریان شرکت وجود دارند که از تمامی یا بخشی از خدمات استفاده می کنند.

شرکت در حال انعقاد 62 قرارداد جدید و تمدید 64 قرارداد قدیمی با مشتریان جدید و قدیمی است.

درآمد گروه در سال 89 با رشد 4 درصدی به مبلغ 2995 میلیارد ریال بالغ شده که سود خالصی معادل 173 میلیارد ریال با رشد 10 درصد به دست آمده است. با توجه به این سود و حضور اکثریت سهامداران، سود تقسیمی که برمبنای 70 درصد پیشنهاد شده بود، در نهایت به مبلغ 850 ریال بین سهامداران تقسیم شد. همچنین اعلام شد که این سیاست تقسیم 70 درصدی برای شرکت های زیر مجوعه نیز اعمال شود.

در گزارش هیأت مدیره طرح ها و پروژه های سال 90 به شرح زیر اعلام شد:

1) انتخاب و استقرار محصول بانکی مناسب در بانک های بزرگ و متوسط و کوچک

2) پروژه سوئیفت

3) پروژه ارتقای سیستم شتاب

4) پروژه ارتقای سوییچ کارت

5) پروژه مهاجرت به بستر TCP/IP

6) پروژه سیستم مدیریت کارت

7) پروژه مدیریت کانال ها

8) احصاء، اصلاح و بهبود فرآیندها

9) پیاده سازی CRM در بخش مشتریان

10)طراحی و ساخت خودپرداز ایرانی

11)انتقال سیستم بانک ملی و صادرات به محیط جدید سخت افزاری و نرم افزاری

12)پروژه راه اندازی سایت Back Up برای بانک های ملی و صادرات و بانک های OutSource

13)ایجاد انبار داده ها

14)مانیتورینگ مرکزی سرورها

15)پیاده سازی استاندارد ISO27001 در عملیات

16)ایجاد SOC بانکی

17)ارزیابی امنیتی سرویس ها و شبکه ها (آزمون نفوذ داخلی)

18)ایجاد آزمایشگاه امنیت

19)توسعه سیستم شتاب

20)ارتقای سیستم تحویل داری به محیط لینوکس

21)پروژه BSC

22)SAP

23)عملیاتی نمودن و تولید 400 عدد پایانه DVB-RCS

24)ایجاد سرویس ابرمخابراتی شرکت با SLA های مشخص

25)طراحی و پیاده سازی شبکه ارتباطی بین سایت ها

در پایان در خصوص زیان عملیاتی که شرکت در سال 89 به آن روبرو بود، گفته شد که این زیان مرتبط با برخی مطالبات بوده که تا زمان تهیه گزارش و برگزاری مجمع وصول نشده بود که اعلام شد طلب 440 میلیارد ریالی از بانک مرکزی وصول شده و همچنین بخشی از زیان عملیاتی بابت ذخیره گرفتن برای مطالبات مشکوک الوصول، تعمیر و نگهداری و نیز کمبود ذخایر از سال های قبل، به حساب های سال 89 منتقل شده است.

سود انباشته نیز که در سال 89 به مبلغ 4298.7 میلیارد ریال بالغ گشته پس از افزایش سرمایه 300 درصدی از محل انباشته، به حساب سرمایه منتقل شده و از این سرفصل خارج خواهد شد

سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,

|

سود رانفور

 ازمجمع خدمات انفورماتیک خبر می رسد  سود تقسیمی بین سهام داران را به مبلغ ۸۵ تومان اعلام کرد.

سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,

|

معرفی شرکت ملی انفور ماتیک

معرفی شرکت ملی انفورماتیک

شرکت ملی انفورماتیک در تاریخ 22/10/1369 در تهران تاسیس و در تاریخ 27/08/1372 مرکز اصلی آن به جزیره کیش انتقال یافت.

موضوع فعالیت شرکت ملی انفورماتیک

    موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت هایی که در امورکامپیوتری، ارتباطی، چند رسانه ای، سیستم های الکترونیکی و تولیدی در زمینه های مطروحه، بازرگانی، کارگذاری، سرمایه گذاری، بانکی و بیمه فعالیت داشته یا به منظور انجام امور مذکور، ایجاد خواهد شد.
    از بدو تاسیس شرکت , اهم فعالیت های اجرایی و عملیاتی شرکت به تدریج با تاسیس شرکت های جدید به شرکت های تابعه منتقل شده و لذا فعالیت شرکت به سمت مدیریت بر سرمایه گذاری ها سوق داده شده است. بدین ترتیب شرکت ملی انفورماتیک(سهامی عام) به عنوان شرکت سرمایه گذاری مادر در زمینه فناوری اطلاعات شناخته شده و سرمایه گذاری های اصلی خود را در زمینه های تخصصی به انجام می رساند. 

فعالیت های اصلی

پس از تاسیس شرکت، اهم فعایت های اجرایی و عملیاتی شرکت به تدریج با تاسیس شرکت های جدید به شرکت های تابعه منتقل و فعالیت های اصلی شرکت به سمت مدیریت بر سرمایه گذاری ها سوق داده شده است. اهم فعالیت های شرکت ملی انفورماتیک در حال حاضر، حول پنج محور زیر ساماندهی شده است:

  • مدیریت سرمایه گذاری های انجام شده در بخش IT.
  • سیاست گذاری به منظور ارتقای فعالیت های شرکت های گروه درحوزه IT و پیشبرد اهداف عمده طرح جامع اتوماسیون بانکی کشور از جمله سیستم جامع پرداخت (NPS).
  • برنامه ریزی در جهت کارایی گروه.
  • ایجاد هماهنگی در شرکتهای سرمایه پذیر به منظور استفاده بهینه از امکانات گروه.
  • بررسی فن آوری جدید و خدمات نوین در زمینه IT جهت گسترش و پیاده سازی آنها در حوزه های مختلف از جمله صنعت بانکداری کشور.
      بدین ترتیب شرکت ملی انفورماتیک (سهامی عام) به عنوان شرکت سرمایه گذاری مادر (holding company)در زمیتهIT شناخته شده و سرمایه گذاری های اصلی خودرادر زمینه های تخصصی به انجام می رساند.
      مشارکت بانک ها در مالکیت و مدیریت شرکت ملی انفورماتیک بنا به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بخش عمده سهام شرکت به 3 بانک دولتی کشور ( بانک ملی ایران ، بانک صادرات ایران و بانک صنعت و معدن )واگذار گردیده است تا بدین نحو سرعت گسترش فن آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در حوزه بانکداری کشور و ارائه خدمات نوین بانکی در سطح مطلوب افزایش یابد. بدین ترتیب سهامداران شرکت در حال حاضر عبارتند از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، بانک صنعت و معدن و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی.

 

سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,

|

سرمایه گذاری بلند مدت

 

در کنار تحلیل تکنیکال تصمیم گیری درست در شرایط مختلف بسیار حائز اهمیت است . لازم دیدم نکاتی شاید تکراری ولی مهم را به خوانندگان یادآوری کنم .
با وجود اینكه هیچ قاعده مشخصی برای خرید و فروش بازار سهام وجود ندارد، ولی قواعد خاصی وجود دارد كه قابل رد كردن نیست.
در این مقاله، چند قاعده عمومی كه می‌تواند به سرمایه‌گذاران درك بهتری از شرایط بازار با دید بلند مدت بدهد مرور می‌شود.
توجه داشته باشید كه این توصیه‌ها بسیار عمومی هستند و هر كدام نسبت به شرایط ممكن است كاربردهای متفاوتی داشته باشند ولی هر كدام از توصیه‌ها دارای مفاهیم پایه‌ای هستند كه می‌توانند شما را به یك سرمایه‌گذار آگاه تبدیل كند.

1-فروش سهام زیانده و نگهداری سهام سودده: معمولا سرمایه‌گذاران سهامی كه افزایش قیمت پیدا می‌كنند می‌فروشند ولی سهامی كه با كاهش قیمت مواجه شده‌اند را به امید بالا رفتن قیمت نگهداری می‌كنند. اگر سرمایه‌گذار زمان صحیح برای فروش سهامی كه با كاهش قیمت مواجه شده‌اند را تشخیص ندهد ممكن است كه سهام پس از مدتی كاملا بی‌ارزش شود. البته نگهداری سهام ارزشمند و فروش سهام كم‌ارزش از نظر تئوریك ایده جالبی است ولی در عمل مشكل است.
اگر سیاست شما برای سبد سهام فروش سهام پس از یك میزان افزایش مشخص (به عنوان مثال 2 برابر) باشد ممكن است هرگز در بازار سهام موفق نباشید. توصیه می‌شود سهامی كه آینده خوبی دارند را به واسطه سیاست‌های غلط شخصی دست كم نگیرید.
اگر شما درك خوبی از پتانسیل سرمایه‌گذاری خود دارید ممكن است سیاست‌های غلط شما باعث محدود‌كردن سود شما شود.
در مورد سهامی كه با كاهش قیمت مواجه می‌شوند واقع‌بین باشید و در عین حال پتانسیل‌های سهم را نیز در نظر بگیرید.
مهم این است كه اگر در تشخیص سهامی كه انتظار آینده خوب برای آن را داشته‌اید، دچار اشتباه شده‌اید واقع‌بین باشید.
از فروش سهام زیان‌ده نترسید زیرا ممكن است برای جبران ضرر زمان را از دست بدهید.
در هر صورت مهم این است كه شركت‌ها را با توجه به امكانات و توانمندی‌هایشان ارزیابی كنید.
فقط به خاطر داشته باشید كه اجازه ندهید ترس بازده شما را محدود كند یا باعث زیان بیشتر شود.

2- شایعات بازار را جدی نگیرید: شایعات موجود در بازار را جدی نگیرید حتی اگر از طرف دوست شما و یا شخص مطلع در بازار باشد زیرا هیچ‌كس نمی‌تواند پیش‌بینی درستی از آینده یك سهم داشته باشد.
زمانی كه شما سهمی را برای خرید انتخاب می‌كنید مهم این است كه دلیل انجام این كار را بدانید. تحقیق كنید و شركت مورد نظر را ارزیابی كنید. تكیه بر شایعات دیگران به نوعی شبیه قمار است پیش از تصمیم به خرید ممكن است در برخی موارد تكیه بر صحبت‌های دیگران سودده باشد ولی این عمل شما را از تبدیل شدن به یك سرمایه‌گذار مطلع باز می‌دارد و این آگاهی تنها رمز موفقیت درازمدت است.

3- با نوسانات جزئی دلسرد نشوید: در بند 1 اهمیت تشخیص به موقع سودآوری سهام بیان شد. به عنوان یك سرمایه‌گذار با دید بلندمدت، نگران تغییرات قیمت در كوتاه مدت نباشید.
به خاطر داشته باشید كه به جای نگرانی نسبت به نوسانات اجتناب‌ناپذیر در كوتاه مدت به سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشید.
یك سری از سرمایه‌گذاران از نوسانات روزانه سهم به دنبال سود هستند ولی سود بلندمدت وابسته به تغییرات دیگری در بازار است كه ممكن است چند ماه به طول بینجامد. پس دید خود را برروی نظرات و تحقیقات خود متمركز كنید.

4-روی نسبت P/E تاكید نكنید: سرمایه گذاران معمولاً اهمیت زیادی برای نسبت P/E قایل هستند. با وجود اینكه این نسبت ابزار مهمی در بازار است ولی اتكای تنها بر روی این متغیر برای خرید یا فروش خطرناك است. این نسبت باید در تركیب با شاخص‌های دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد. بنابراین نسبت پایین P/E نشانگر ارزش بیشتر سهم نیست همان طور كه نسبت بالا نشانگر پایین‌تر بودن ارزش واقعی سهام نمی‌باشد.

5-به دام سهام ارزان قیمت نیافتید: ممكن است برخی تصور كنند كه سهم ارزان قیمت زیان كمتری دارند. در حقیقت سهام ارزان قیمت بسیار ریسكی‌ تر از سهام با قیمت بالا هستند.

6-انتخاب یك استراتژی مشخص و تمركز روی آن: فراد مختلف روش‌های مختلفی برای خرید یا فروش سهام در بازار بر می‌گزینند. روش‌های مختلفی برای موفقیت در بازار وجود دارد و روش هیچ كس بر بر دیگران ارجحیت ندارد سرمایه‌گذاری كه روش مشخصی برای خرید سهام نداشته باشد ممكن است در بلندمدت با زیان مواجه شود.

7-آینده‌نگر باشید: سخت‌ترین بخش سرمایه‌گذاری در بازار سهام این است كه سرمایه‌گذار تصمیماتی را اتخاذ می‌كند كه نتایج آن در آینده مشخص می شود نكته ای كه باید مدنظر داشت این است كه با وجود استفاده از اطلاعات گذشته برای تصمیم‌گیری،‌ آینده همه چیز را مشخص می‌كند. اگر پس از اینكه سهام یك شركت با رشد قیمت مواجه شد این سوال را از خود بپرسید كه آیا این سهم می‌تواند بالاتر رود این سوال شما را گمراه می‌كند. درحالی‌كه سرمایه‌گذار باید با بررسی وضعیت شركت نسبت به خرید آن اقدام كند.

8-دید بلند مدت داشته باشید: سودهای كوتاه مدت اغلب باعث گمراهی سرمایه‌گذاران جدید می شود و داشتن دید بلندمدت برای یك سرمایه‌گذار ضروری است.
این بدان معنی نیست كه خرید و فروش سهام منجر به كسب سود نمی‌شود ولی همانطور كه قبلا اشاره شد سرمایه‌گذاری در بازار سهام و مبادله در بازار سهام روش‌های متفاوتی برای كسب سود هستند. مبادله نیاز به ریسك پذیری بالا دارد. در نظر داشته باشید كه این مبادلات نیاز به منابع مالی، دانش و ریسك‌پذیری بالا دارد.

نتیجه‌گیری: در این مقاله توصیه‌هایی برای سهامداران با دید مدت ارائه شد. در نظر داشته باشید كه در همه موارد فوق استثناهایی وجود دارد. ممكن است یك سرمایه‌گذار با توجه به شرایط در جهت عكس برخی از موارد فوق عمل كند ولی امید این است كه توصیه های فوق در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران در بازار سهام مفید باشد.
 
 

بورس بازان

سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,

|

گزارش خبرنگار اقتصادي فارس، اين شركت با صدور اطلاعيه اي با عنوان تغيير سياست تقسيم سود شركت‌هاي تابعه، شركت اصلي و اثرات آن بر سود هر سهم اعلام كرده سياست تقسيم سود شركت‌هاي تابعه و شركت اصلي معادل 70 درصد سود خالص است.
اين درحالي است كه شركت سياست تقسيم سود شركت خدمات انفورماتيك كيش (با مالكيت 100 درصدي) را در پيش‌بيني‌ درآمد هر سهم ارائه شده 28 بهمن 88 معادل 30 درصد سود خالص و در پيش‌بيني‌هاي‌ درآمد هر سهم در 19 اسفند 88، (حسابرسي شده)، 31 تير و 30 مهر سال جاري معادل 40درصد سود خالص آن شركت اعلام كرده بود.
اين شركت فعال در صنعت رايانه پيش‌بيني درآمد تلفيقي گروه را در 19 اسفند سال گذشته 5 هزار و572 ريال اعلام كرده است.
اين در حالي است كه با توجه به موارد مندرج در اين اطلاعيه، سود هر سهم تلفيقي گروه تغييري نخواهد كرد و تغييرات اعمال شده صرفاً بر سود هر سهم شركت اصلي تاثير خواهد گذاشت كه مراتب پس از دريافت اطلاعات تفصيلي به بازار منعكس مي‌شود.

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,

|

فرا خبر

تعديل مثبت از بازار منفي امروز

1- در گروه خودرو، در همه نمادها افزايش قيمت داريم .در اوايل بازار سرمايه گذاري رنا با صف خريد همراه بود ولي با عرضه صف دوباره صف خريد تشكيل داد. شنيده شده شرکت سايپا با احتمال تعديل مثبت عايدي در سال مالي 90 خود همراه شده است و تصميم دارد در مجمع خود ميزان اين تعديل را به بازار سرمايه اعلام نمايد.

 

2- در گروه فلزات، در نمادهاي ملي مس ايران و فولاد خوزستان با افزايش قيمت روبرو هستيم. فولاد مباركه اصفهان ، فولادهاي آلياژي ايران و يزد و فولاد اميركبير كاهش قيمت دارند. شنيده شده شرکت فولاد مبارکه با تعديل مثبت در سال مالي 90 خود همراه شده است شنيده ها از تعديل بيش از 40% در اين شرکت حکايت دارد.

 

3- در گروه روي، كالسيمن كاهش قيمت دارد. معادن بافق با صف فروش روبرو شده است. نمادهاي فرآوري مواد معدني ايران و ملي سرب و روي با افزايش قيمت مواجه هستند. توسعه معادن روي كاهش قيمت پيدا كرده است. در گروه سنگ آهن، سنگ آهن گل گهر و چادرملو كاهش قيمت دارند. سنگ آهن گل گهر امروز براي مجمع عادي ساليانه و مجمع فوق العاده افزايش سرمايه بسته مي شود. امروز در گروه روي شاهد بازگشايي نماد باما بعد از مجمع عادي سالينه بوديم. شنيده شده شرکت فرآوري مواد معدني ايران تصميم دارد سود سال مالي 90 خود را در گزارش 3 ماهه مبلغ 450 ريال به بازار سرمايه اعلام کند.

 

4- در گروه نمادهاي سرمايه گذاري، در اوايل بازار شاهد افزايش قيمت در اكثر نمادهاي پر پتانسيل بوديم ولي در ادامه با كاهش قيمت در نمادهاي سرمايه گذاري غدير ، ،سايپا و صندوق بازنشستگي روبرو شديم. ولي در نمادهاي صنعت و معدن ، ملي ايران ، بهمن و خوارزمي افزايش قيمت ديده مي شود.

 

5- در گروه بانك، بانك پارسيان ، بانك ملت ، بانك صادرات ، بانك آرين كاهش قيمت دارند. بانك هاي سينا ، اقتصاد نوين ، سرمايه و كارآفرين افزايش قيمت دارند. پست بانك با صف خريد روبرو است. شنيده شده بانک تجارت در نظر دارد در مجمع اين بانک مبلغ 250 ريال بازاي هر سهم سود ميان سهامداران خود تقسيم نمايد.

 

6- در گروه نفت، افزايش قيمت در نمادهاي نفت بهران ، نفت پارس و پتروشيمي خارك ديده مي شود. پتروشيمي پرديس ، پتروشيمي شازند ، پتروشيمي اصفهان و پالايش نفت تبريز كاهش قيمت دارند. شنيده ها از شرکت پالايش نفت تبريز حاکي از تصميم سلزمان خصوصي سازي جهت عرضه 12% از سهام اين شرکت بصورت بلوکي در بازار سرمايه است. شنيده شده پتروشيمي شازند از محل افزايش نرخ محصولات خود و افزايش ميزان ظرفيت توليد و فروش با تعديل مثبت سود خود همراه شده و تصميم دارد در تيرماه سال جاري ميزان آنرا به بازار سرمايه اعلام کند.

 

7- در گروه پيمانكاري، صنعتي دريايي ايران و مديريت پروژه هاي نيروگاهي افزايش قيمت اندكي تا ميان بازار داشتند ولي هم اكنون با كاهش قيمت اندكي روبرو هستند. حفاري شمال با كاهش قيمت روبرو است. شنيده شده شرکت صنعتي دريايي ايران طرح افزايش سرمايه به ميزان 100% را ظاهرا" به سازمان بورس نيز ارسال كرده است.

 

8- در گروه سيمان، شاهد كاهش قيمت در سيمان هاي شاهرود ، اروميه ، تهران ، صوفيان و فارس و خوزستان هستيم. ولي سيمان هاي غرب ، شرق و خزر در ميان بازار افزايش قيمت داشتند ولي در اواخر كاهش قيمت پيدا كردند. سيمان هگمتان ، دورود و شاهرود صف فروش دارند.سيمان هاي كردستان و هرمزگان در اواخر بازار افزايش قيمت پيدا كردند. سيمان تهران امروز براي مجمع عادي ساليانه بسته مي شود.

 

شنيده ها از منابع مختلف بورسي انتخاب شده است.

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,

|

کنتور سازی

سازمان بهرهوری انرژی (سابا ) اقدام انتشار لیست برندگان ارزیابی کیفی نمود و از 8 شرکت ذیل دعوت به برگزاری مناقصه تولید یک میلیون کنتور هوشمند نمود بخوانید .................
پیرو آگهی فراخوان ارزیابی کیفی شماره 105/89 مناقصه گران طراحی، تامین ، نصب ، راه اندازی و بهره /
جهت حدود 1,000,000 نقطه اندازه گیری در محدوده (AMI) برداری محدود سیستم اندازه گیری هوشمند
تحت پوشش شرکت های توزیع نیروی برق کشور و حداکثر در پنج ناحیه مجزا ، ضمن تشکر از کلیه
پیمانکاران محترمی که درفراخوان فوق شرکت نموده اند به اطلاع می رساند با بررسی مدارک ومستندات
ارسالی ازسوی پیمانکاران لیست کوتاه برای دعوت به مناقصه محدود به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام
می گردد.
لازم به توضیح است از کلیه پیمانکاران لیست کوتاه فوق برای شرکت در مناقصه دعوت بعمل خواهد آمد.
ردیف نام شرکت
1 پارسیان
2 صفا نیکو
3 فراب
4 فرانیرو
5 فولمن
6 کارخانجات مخابراتی ایران
7 مهام شرق
8 میکرو موج
از بین شرکتهای فوق حد اقل 5 و حد اکثر 7 شرکت با کنتور سازی ایران موافقتنامه امضاء نموده اند 

دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:,

|

تحلیل شرکت انفورماتیک

تحلیل بنیادی خدمات انفورماتیک

مقدمه: شركت خدمات انفورماتيك در حوزه فروش تجهيزات الكترونيكي و مخابراتي و فروش تجهيزات ماهواره اي و خدمات الكترونيكي مانند خدمات شبكه بين بانكي شتاب و وي ست و ساتنا و پشتيباني خودپردازها فعاليت ميكند

روند سوداوري و قيمت ۳ ساله اخير سهم:

همانطور كه مشاهده ميشود قيمت سهم به نسبت سوداوري شركت در سال ۸۹ با رشد بسيار بالايي مواجه شده است علت اين امر اجراي طرح تحول و گسترش بازار شركت و افزايش درامدهاي شركت در سالهاي اتي به دليل اجراي اين طرح همچنين افزايش سرمايه چند صد درصدي از محل سود انباشته ميباشد همچنين متوسط پي بر اي اين گروه نيز با رشد بالايي مواجه شده است

پيشبيني سود سهم:

شرح

پيشبيني حسابرسي نشده

پيشبيني حسابرسي نشده

سال مالي منتهي به

۸۹،۱۲،۲۹

۹۰،۱۲،۲۹

فروش

۱،۲۴۹،۱۵۶

۱،۴۵۶،۲۸۹

بهاي تمام شده كالاي فروش رفته

(۱،۱۶۰،۰۸۱)

(۱،۱۹۰،۲۳۹)

سود و زيان ناخالص

۸۹،۰۷۵

۲۶۶،۰۵۰

هزينه هاي عمومي اداري و تشكيلاتي

(۶۶،۲۷۳)

(۸۹،۱۲۸)

خالص ساير درامدهاي عملياتي

(۷،۳۷۴)

۰

سود و زيان عملياتي

۱۵،۴۲۸

۱۷۶،۹۲۲

هزينه هاي مالي

(۱۰،۱۳۵)

(۶،۴۷۰)

درامد حاصل از سرمايه گذاريها

۱،۱۴۰،۴۴۳

۱،۱۲۱،۵۶۱

درامدها(هزينه هاي) متفرقه

۱۰۳،۲۲۹

۱۰۵،۰۸۷

سود(زيان)قبل از كسر ماليات

۱،۲۴۸،۹۶۵

۱،۳۹۷،۱۰۰

ماليات

(۲۴،۴۱۷)

(۴۶،۰۸۲)

سود و زيان پس از كسرماليات

۱،۲۲۴،۵۴۸

۱،۳۵۱،۰۱۸

سود هر سهم پس از كسر ماليات

۴،۸۹۸

۵،۴۰۴

سرمايه

۲۵۰،۰۰۰

۲۵۰،۰۰۰

رانفور سود هر سهم سال ۹۰ را با رشد ۱۰ درصدي به سنبت سال گذشته به ازاي هر سهم ۵۴۰،۴ تومان اعلام نموده است

همچنين اين شركت سود تلفيقي ۷۱۲،۸ توماني را به ازاي هر سهم براي سال مالي ۹۰ اعلام نموده است

نكاتي درباره سود پيشبيني شده رانفور:

مي توان اينطور بيان داشت كه تقريبا تمامي سود خاصل شركت حاصل از درامد سرمايه گذاري ها در شركتهاي زير مجموعه به خصوص شركت خدمات انفورماتيك كيش ميباشد سود شركت اصلي تاثير چنداني در سوداوري رانفور ندارد

همانطور كه مشاهده ميشود سود حاصل از سرمايه گذاريها بيش از ۸۰ درصد درامد رانفور را به خود اختصاص داده است از طرفي طي سالهاي گذشته رانفور در حال انتقال بخشي از فعاليتهاي خود به سمت شركتهاي زير مجموعه ميباشد و به عبارتي قصد دارد به سوي مديريت شركتهاي زير مجموعه رفته و به مانند يك هلدينگ عمل نمايد

درامدهاي حاصل از خدمات شركت:

شرح

پيشبيني سال ۸۹

پيشبيني سال ۹۰

فروش تجهيزات الكترونيكي و مخابراتي

۴۷۳،۹۹۱

۵۱۴،۸۶۴

اجاره تجهيزات

۱۴۱،۰۴۸

۲۴۴،۶۴۹

فروش تجهيزات ماهواره اي

۲۵،۹۰۹

۱۷،۵۰۰

درامد ارائه خدمات

۶۰۸،۲۰۸

۶۷۹،۲۷۶

جمع

۱،۲۴۹،۱۵۶

۱،۴۵۶،۲۸۹

 

همانطور كه مشاهده ميشود به دليل رشد درامدهاي فروش و اجاره تجهيزات شاهد رشد درامدهاي خدماتي شركت هستيم كه پيش بيني ميشود با توجه به افزايش شديد تعداد تراكنشهاي بانكي در سال ۹۰ در سرفصل درامد ارائه خدمات حداقل شاهد رشد ۲۰-۳۰ درصدي اين درامدها به نسبت سال گذشته يعني رسيدن اين درامدها به سطح ۷۲-۷۸ ميليارد تومان براي سال ۹۰ باشيم

درامدهاي سرمايه گذاري ها:

نام شركت

درصد مالكيت

سهم شركت سرمايه گذاري

(ميليارد ريال)

خدمات انفورماتيك كيش

۱۰۰

۱،۰۱۶،۱۷۲

فراديس البرز

۱۰۰

۴۵،۶۰۰

خدمات انفورماتيك فراديس كيش

۱۰۰

۱۷،۷۶۰

ساير شركتها

۰

۴۲،۰۲۹

جمع

۱،۱۲۱،۵۶۱

همانطور كه مشخص است بيش از ۹۰ درصد درامد سرمايه گذاري رانفور را خدمات انفورماتيك كيش تشكيل داده است رانفور براي سال مالي ۹۰ تقسيم حدود ۷۰ درصد سود اين شركت را پيشبيني كرده است بدين ترنيب با افزايش هر ۱۰ درصد افزايش بيشتر سود تقسيمي انفورماتيك كيش در سال ۹۰ شاهد افزايش ۱۵ ميليارد توماني درامد رانفور يا به عبارتي افزايش ۶۰ توماني سود هر سهم رانفور را شهد خواهيم بود

همچنين شركت به طور مستقيم مالك ۳۰ درصد و در گروه مالك ۴۹ درصدي سرمايه گذاري ايرانيان ميباشد لازم به ذكر است سرمايه گذاري ايرانيان مالك ۱۰،۵ درصدي رانفور و ۱۸ درصدي ايران ارقام و ۱۴،۵ درصدي داده پردازي و ۱،۵ درصدي كمباين سازي ميباشد در سال جاري اين شركت اقدام به فروش بخشي از سهام مرقام و رانفور نموده است كه از اين بابت ميتواند سود مناسبي را نصيب رانفور نمايد

 درامدهاي متفرقه:

شرح

پيشبيني سال ۸۹

پيشبيني سال ۹۰

سود حاصل از سپرده هاي بانكي

۶۷،۴۸۲

۷۰،۷۳۱

سود حاصل ازسرمايه گذاري در بورس

۷۳۱

۷۳۱

ساير درامدها

۳۵،۰۱۶

۳۳،۵۱۸

جمع

۱۰۳،۲۲۹

۱۰۵،۰۸۷

 

یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,

|

ایران خودرو

معاون مالی گروه صنعتی ایران خودرو:

سود هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1389 را 620 ریال اعلام کرد.

یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,

|

 آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1389/12/29  
 


الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1390/03/31 درمحل تهران - بلوار ميرداماد - بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران - سالن مجتمع فرهنگي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :  
1389/12/29
 
 
توضیحات:

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,

|

مجمع انفورماتیک

 آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1389/12/29  
 


الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1390/03/31 درمحل تهران - بلوار ميرداماد - بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران - سالن مجتمع فرهنگي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :  
1389/12/29
 
 
توضیحات:

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,

|

معرفی شرکت

 

بخش مهندسی و تولید، یكی از بخش‌های شش‌گانه گروه مپناست که وظیفه طراحی و مهندسی و تأمین تجهیزات هسته اصلی نیروگاه‌ها و یوتیلیتی‌های برق و بخار را بر عهده دارد.
این بخش در مجموعه كارخانجات خود، در حال حاضر سالیانه 25 دستگاه توربین ژنراتور 162 مگاواتی گازی، 12 دستگاه توربین ژنراتور 160 مگاواتی بخاری، 37 مجموعه سیستمهای برق و كنترل و حفاظت نیروگاهها، 24 دستگاه بویلرهای بازیاب، 30 دستگاه توربین گازی كوچك 25 مگاواتی، پره‌های توربین‌های گازی زیمنس، جنرال الکتریک و برخی دیگر از انواع توربین گازی، همراه با تجهیزات جانبی ذیربط را تولید و همراه با كلیه خدمات فنی و مهندسی مربوطه تحویل مشتریان می‌نماید.
این بخش شامل واحدهای ستادی و شركتهای زیرمجموعه به شرح ذیل می‌باشد:

معاونت مهندسی
اصلی‌ترین كار معاونت مهندسی‌ طراحی و مهندسی بلوك نیروی (Power Block) نیروگاهها و واحدهای یوتیلیتی شامل توربین‌های گازی و بخاری و تجهیزات فرعی آنها، ژنراتور و باس داكت آن، سیستم الكتریك و كنترل واحدها، بویلرهای بازیاب حرارت و همچنین ترانسفورماتورهای اصلی و تغذیه واحدها، كلیدهای قطع مدار خروجی ژنراتورهـا را شامل می‌گردد.
فعالیت اصلی دیگر این معاونت، استاندارد نمودن طراحی نیروگاهها با تأكید بر محدوده بلوك نیرو (Power Block) می‌باشد كه این مورد در عمل "طرح نیام" نامیده می‌شود.
عموماً این معاونت مسئول طراحی پایه تجهیزات و سیستمهای اصلی در نیروگاه از جمله دیاگرامهـای لـولـه‌كشی و ابزار دقیق، دیاگـرامهای تك خطـــی الكتـریكی، جانمــائی (Configuration) المانها و یا قطعات تشكیل‌دهنده، تهیه جانمائی‌ها و در مجموع كلیه الزامات مهندسی برای اجرای پروژه‌ها می‌باشد. در این رابطه، ارتباط خیلی نزدیك بین گروههای تخصصی این معاونت با گروه‌های تخصصی شركتهای تولیدی از یك سو و گروههای مهندسی شركتهای توسعه گروه مپنا از طرف دیگر، وجود دارد.
كار استانداردسازی در عمل یكی از بارزترین مسؤولیت‌های این معاونت است كه نه تنها موجب کاهش زمان كلی اتمام امور مهندسی در یك پروژه تیپ می‌شود، بلکه زمینه بهینه‌سازی طراحی پروژه‌ها از جنبه‌های فنی و اقتصادی را نیز فراهم می‌آورد.
تیم استانداردسازی، همچنین ‌بازخوردهای لازم را از طراحان مهندسی تفصیلی، تیم‌های اجـرای پروژه‌ها و پرسنل تعمیرات و بهره‌برداری در جهت ارتقاء و اعمـال آنها در ویرایش جدید استانداردها، دریافت می‌نماید. در نهایت تیم استانداردسازی بطور پیوسته در تلاش است كه طراحی استاندارد خود را جهت پوشش نیروگاههای بیشتری برای نیل به ایجاد فرهنگ مشترك نیروگاهی، توسعه دهد.

معاونت پیشنهاد فنی
هسته اصلی مهندسی گروه مپنا برای تهیه بخشهای فنی پیشنهادها در مناقصات مختلف، ‌در این معاونت متمركز شده است. برای انجام وظایف محوله به این معاونت؛ ابتدا كمیته پیشنهاد توسط معاونت فروش گروه مپنا تشكیل می‌شود تا ضمن معرفی مدیر پیشنهاد، استراتژی انجام تهیه پیشنهادها  تعیین و نحوه پیگیری پیشرفت كار تهیه پیشنهادها را مشخص نماید. بر مبنای نوع پروژه ها،فعالیتهای ذیل توسط این معـاونت در جهت تهیه بخش فنی پیشنهاد ها انجام می گردد:
1.       سرپرستان بخشهای مختلف مهندسی بهمراه معاون تهیه پیشنهاد فنی ، جلسه ای برای تصمیم گیری در رابطه با استراتژی تهیه پیشنهاد تشكیل می دهند.
2.       برنامه ای برای انجام بازدید از كارگاه پروژه مورد نظر جهت جمع آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز تنظیم می گردد
3.       فرم تهیه مدارك پیشنهاد و نام ویژه پروژه بصورت كد مشخص می شود
4.       مطالعه و بررسی مدارك بخش فنی اسناد مناقصه
5.       شفاف سازی هر گونه ابهام و یا سئوالی كه در حین بررسی مدارك مناقصه ممكن است مطرح شود
6.        تهیه لیست انحرافات فنی
7.       تهیه نقشه های مورد نیاز مانند جانمائی كلی پروژه برای كلیه پیشنهادها و سایر مدارك دیگر مانند دیاگرام های جریان فرآینـدها ( Process Flow Diagrams ) ، دیاگـرامهـای لـولـه كشی و ابراز دقیق ( P& IDs) و دیاگرام تك خطی الكتریكی ، جانمائی اولیه تجهیزات و تاسیسات ، جانمائی و مسیر لوله كشی ها ، نقشه های معماری ساختمانهای اداری و خدماتی در صورت نیاز هر پروژه
8.       تهیه لیست كلی تجهیزات و كارهای ساختمانی از جمله اجناس متفرقه برای برآورد قیمت
9.       هماهنگی با معاونت برنامه‌ریزی در رابطه با تهیه برنامه زمان‌بندی پیشنهادها و كمیته پیشنهاد جهت پیگیری پیشرفت كار تهیه بخش فنی پیشنهاد
10.   تهیه مشخصات فنی خرید، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات تأمین‌كنندگان، بررسی مشخصات فنی دریافتی، ارزیابی فنی و انتخاب گزینه برتر برای تجهیزات و سیستمهای گوناگون در جزایر مختلف كه از داخل گروه تامین نمی‌گردند.
11.   تهیه مشخصات فنی‌لازم برای جزایری كه در پیشنهاد گنجانده نشده اند و تكمیل لیست مشخصه هــــــــای فنی( Technical Schedules)  در مدارك مناقصه پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز از پیشنهاد دهندگان  و تهیه و تكمیل پیشنهاد فنی نهایی
12.   وارد نمودن مقادیر گارانتی و سایر اطلاعات ضروری در بخش فنی پیشنهادها
13.   ارسال پیشنهاد فنی نهائی به مدیر پیشنهاد جهت ارائه آن به كارفرما
معاونت برنامه ریزی و هماهنگی تولید
اصلی‌ترین فعالیت معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی تولید، از یك سو برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مهندسی معاونت مهندسی بخش و از طرف دیگر، هماهنگی فعالیتهای مهندسی و تولیدی شركتهای سازنده تجهیزات زیرمجموعه بخش می‌باشد و اهم فعالیتها در این معاونت به قرار ذیل است:
 
1.       برنامه‌ریزی و تهیه گزارشهای پیشرفت كارهای مهندسی، طراحی و تولید؛ از جمله تهیه و بررسی لیست مدارك طراحی و كنترل نمودن وضعیت صدور و تصویب مدارك فنی مهندسی و طراحی
2.       نظـارت كلی بر فعالیتهای شركتهای تولیـدی از جملـه كنترل نقاط كلیـدی‌دررابطه با تكمیل محصول و تلفیق برنامه‌ها در جهت پوشش تعهدات قراردادی در مقابل كارفرمایان و در قالب برنامه‌ریزی کلی ستاد گروه مپنا
3.       مشخص نمودن شاخصهای كنترل تولید برای ارزیابی كیفیت تولید و كمیت تولیدات تمام شده و هم چنین انتقال دانش مناسب كسب شده از یك شركت تولیدی به شركت دیگر با تعهدات مشابه
4.       بررسی و تحلیل قیمت تمام شده محصول و در نتیجه پیشنهاد روشهای مناسب  برای بهینه سازی قیمتها و انجام هماهنگی های لازم در این زمینه با واحد قیمتهای انتقالی‌در ستاد گروه مپنا
5.       هماهنگی بین حوزه های ستادی گروه با واحد ذیربط در شركتهای زیر مجموعه بخش
6.       بررسی طرحهای توسعه ای شركتها و بودجه سالیانه مبتنی بر برنامه‌ها
7.       نظارت بر كیفیت اجراء نظامهای تدوین شده HSE در واحدهای زیر مجموعه
8.       تهیه و گرد آوری گزارشات توجیهی و پیشرفت كارها برای بخش مهندسی و تولید
9.       سازماندهی و آرشیو كلیه مدارك فنی پروژه های گوناگون اجراء شده و یا دردست اجراء
 
شركتهای گروه مپنا که زیرمجموعه بخش مهندسی و تولید محسوب می‌شوند عبارتند از:
شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا
شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا
شرکت مهندسی و ساخت برق و كنترل مپنا
شرکت مهندسی و ساخت بویلرمپنا
شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا
شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات مپنا
شركت مهندسی موادكاران
شركت ساخت تجهیزات سپاهان
شرکت مهندسی و احداث نیروگاه‌های انرژی پاک
شرکت مهندسی و پشتیبانی البرز توربین
 
بخش مهندسی و تولید در حال حاضر مسؤولیت انجام دو پروژه را به صورت مهندسی ‌و تأمین (EP) بشرح ذیل به عهده دارد:
 
مدیریت پروژه‌های توربو کمپرسور و توربوژنراتورهای 25 مگاواتی
این واحد با توجه به نیاز صنعت به واحدهای کوچک تولید برق، در گروه مپنا شکل گرفت. مسؤولیت تأمین واحدهای 25 مگاواتی به عنوان محرک مکانیکی در صنایع و واحدهای تولید برق که در آینده در کارخانجات گروه مپنا تولید خواهد شد در این واحد پیگیری می­شود. اهم فعالیتهای در حال اجرا در این واحد به شرح زیر است:
1.       مدیریت قرارداد با کارفرمایان و تأمین‌کنندگان فرعی
2.        هماهنگی و مساعدت تولیدکنندگان داخلی جهت بومی کردن تولید توربین‌های گازی صنعتی به عنوان محرک مکانیکی در صنایع و واحدهای تولید برق
3.       هماهنگی و مساعدت تولیدکنندگان داخلی جهت بومی نمودن تولید کمپرسورهای خطوط انتقال گاز و تامین سیستم‌های الکتریکی و کنترل برای حالت‌های گوناگون واحدهای صنعتی و واحدهای تولید برق

مدیریت پروژه توربین‌های بادی
با توجه به رویكرد جهانی برای جلوگیری و كاهش مضرات تولید انرژی با استفاده از سوخت‌های فسیلی و اتمی، نیروگاههای با انرژی تجدیدپذیر در صدر علاقه‌مندی كشورها و حامیان محیط زیست قرار دارد.
یكی از متداولترین این نوع انرژی‌های بازگشت‌پذیر استفاده از نیروگاه‌های بادی و تبدیل انرژی باد به انرژی الكتریكی جهت استفاده در مصارف عمومی است. در این راستا وزارت نیرو جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) اقدام به تعریف پروژه نیروگاه‌های بادی نموده و ساخت 500 مگاوات نیروگاه بادی را بصورت EPC به گروه مپنا واگذار كرده است.

شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,

|

گفتگو

شرکت رانفور از نظر بنیادی بسیار مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت است . البته زمان خرید بسیار مهم است .قیمت 13700 کف قیمتی طی 52 هفته گذشته بسیار جذاب برای ورود به این سهم می باشد .روند صعودی شرکت هم در سالهای گذشته موید همین مساله است.کم ریسک بودن یکی از امتیازات این شرکت است .روند روبه توسعه دولت الکترونیک در سالهای آینده پیشرفت شرکت را تضمین می کند. 

پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,

|

سهام شرکت

بروز رسانی:18:46:30 شاخص قیمت:24,854.80 - (%0.7500)
آخرین آمار معاملات:15:00:17 تعداد معاملات 28,415 ارزش (م ر) 3,039,163.05 حجم 1,419,783,159
 
خدمات‌انفورماتيك‌ ( رانفور ) - وضعیت : مجاز - پایان مشاوره - بازار بورس 18:46:30
قیمت پایانی 13,722 قیمت دیروز 14,218 تعداد معاملات 586 EPS 1351
496 (%3.49) بیشترین قیمت 14,211 ارزش 27,276,415,824 P/E 10.2
قیمت آخرین معامله 13,798 کمترین قیمت 13,650 حجم 1,987,775 حداکثر قیمت مجاز 14,786
420 (%2.95)   اولین قیمت 14,181 حجم مبنا 500,000 حداقل قیمت مجاز 13,650
تاریخ آخرین معامله 1390/3/25 - 11:59:57     ارزش بازار (م ر) 13,722,000 تعداد سهام 1,000,000,000
خرید فروش
تعداد حجم قیمت قیمت حجم تعداد
1 1,585 13,798 13,800 5,831 2
1 8,067 13,710 13,990 5,000 1
1 290 13,700 13,999 5,050 2

اخبار - ادامه...
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29
 
آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي ساليانه دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29
 
آگهي دعوت به مجمع عمومي عادي ساليانه دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29 +
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده)
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده) +
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده) (شركت شركت خدمات انفورماتيك كيش (سهامي خاص))
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده) (شركت شركت خدمات انفورماتيك كيش (سهامي خاص)) +
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده) (شركت شركت داده ورزي فراديس البرز)
 
اطلاعات و صورتهاي مالي مياندوره اي دوره 12 ماهه منتهي به 1389/12/29(حسابرسي شده) (شركت شركت داده ورزي فراديس البرز) +
 
زمانبندي پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهي به 1390/12/29 +
 

سابقه معاملات ادامه...
تاریخ قیمت پایانی کمترین قیمت بیشترین قیمت تعداد معاملات حجم ارزش
1390/3/25 13,722 13,650 14,211 586
1.988M
27.276B
1390/3/24 14,218 14,151 14,689 579
2.435M
34.626B
1390/3/23 14,707 14,698 15,148 809
6.453M
94.907B
1390/3/22 15,310 14,987 15,500 212
360,012
5.470B
1390/3/21 15,611 15,514 16,000 303
560,477
8.750B
1390/3/18 16,160 15,900 16,300 222
285,203
4.593B
1390/3/17 16,236 15,960 16,780 276
275,178
4.484B
1390/3/16 16,164 16,100 16,166 577
1.476M
23.863B
1390/3/11 15,545 15,861 15,861 60
241,379
3.829B
1390/3/10 15,251 15,757 15,757 40
82,720
1.303B

تاریخ انتشار سال مالی منتهی به EPS
پیش بینی پیش بینی
سال قبل
واقعی واقعی
سال قبل
واقعی
دوره قبل
1390/3/22 12 1389 0 0 1183 0 5312
1390/2/13 12 1390 1351 0 0 0 0
1390/2/13 12 1389 1225 0 0 0 0
1389/11/1 12 1389 4898 0 305 5548 1562
1389/10/12 12 1389 4898 0 238 5548 1288

 
شرکت های هم گروه قیمت آخرین معامله تعداد معاملات حجم ارزش  
خدمات‌انفورماتيك‌ (رانفور) 13,798 (2.95%) 586
1.988M
27.276B
تجارت الكترونيك پارسيان (رپارس) 9,156 (0.10%) 66
5.572M
50.962B
ايران‌ارقام‌ (مرقام) 5,162 (0.10%) 41
110,401
575.248M
داده‌پردازي‌ايران‌ (مداران) 3,380 (1.14%) 35
78,830
263.474M

پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,

|

مشتریان شرکت

 

بخش عمده‌اي از بانكها و موسسات مالي كشور در حال حاضر از محصولات و خدمات شركت خدمات انفورماتيك استفاده مي‌كنند. امكانات و زيرساخت‌هاي شركت خدمات انفورماتيك همچنين در اختيار برخي ديگر از سازمانهاي مهم كشور نيز قرار دارد.

 

فهرست مشتريان و محصولات عرضه شده
 
 
 

رديف

نام مشتري

Core

كارت

شبكه VSAT

NPS

سخت افزار

1

بانك مركزي ج.ا.ا

   

*

*

*

2

بانك ملي

*

*

*

*

*

3

بانك صادرات ايران

*

*

*

*

*

4

بانك ملت

     

*

*

5

بانك سپه

     

*

*

6

بانك مسكن

     

*

*

7

بانك كشاورزي

 

*

*

*

*

8

بانك تجارت

 

*

 

*

*

9

بانك رفاه كارگران

     

*

*

10

بانك توسعه صادرات

*

*

 

*

*

11

بانك كارآفرين

 

*

*

پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,

|

معرفی شرکت

شکل گیری اولیه
 

تجهيز سيستم بانكي كشور به ساز و كار مناسب براي اتوماسيون و بكارگيري رايانه در بخش‌ها و لايه‌هاي مختلف خدماتي و عملياتي در ابتداي سالهاي دهه 70 بيش از پيش لازم مي‌نمود. اين مساله محرك اصلي براي تاسيس شركتي تخصصي با تكيه بر ارائه خدمات به موسسات و سازمان‌هاي مالي و تجاري كشور بود.
با تاسيس شركت خدمات انفورماتيك در سال 1372 نوسازي و مدرنيزه كردن بخش‌هاي مختلف سيستم بانكي كشور وارد مرحله جديدي شد. مرحله‌اي كه طي آن با بهره‌گيري از خدمات و امكانات اين بازوي فني و اجرايي كارآمد، ساختار فرسوده و ناكارآمد سيستم بانكي كشور به تدريج تبديل به سيستمي امروزي و كارآمد شد.

همچنين با سرمايه‌گذاري كلان براي تربيت نيروي انساني متخصص، به مرور اندوخته‌اي ارزشمند از تجربه و تخصص در اين زمينه شكل گرفت. تجربه و تخصصي كه شركت خدمات انفورماتيك همواره آن را اصلي‌ترين سرمايه و دارايي خود به شمار مي‌آورد.
اجراي طرح اتوماسيون بانكي در بانك ملي ايران (1375) در سال‌هاي ابتدايي تاسيس شركت خدمات انفورماتيك آغاز شد. ضمن هموار كردن مسير حركت شركت در براي تبديل شدن به يك سازمان كاملا تخصصي در زمينه خدمات‌دهي به بانكها و موسسات مالي، باعث شد تا شركت اجزاي اصلي سخت‌افزاري، نرم‌افزاري و زيرساخت‌هاي مورد نياز يك سيستم جامع اتوماسيون بانكي را در اختيار گيرد.
در طول بيش از 17 سال فعاليت، شركت خدمات انفورماتيك همواره تلاش كرده تا با توليد، گسترش و تكميل ابزارها و راه‌حل‌هاي مختلف اتوماسيون سيستم بانكي، مهم‌ترين موسسات مالي كشور را به فناوري روز مجهز نمايد و مانع از عقب‌ماندگي بانكها در اين زمينه شود.

پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:,

|