سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 68597
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


به نظر می رسد با کم رنگ شدن حاشیه موضوعات و اختلافات سیاسی طی روزهای اخیر ، ریزشی را نیز نمی توان برای آینده بازار پیش بینی کرد و به احتمال زیاد شاخص طی روزهای آتی در محدوده فعلی نوسان می کند تا با گذر زمان و برقراری ثبات و آرامش کامل ، رشد خود را دوباره از سر گیرد .
در روز گذشته بازار روندی مثبت را در پیش گرفت و شاخص با 118 واحد رشد روی عدد 24816 واحد متوقف شد .

البته با توجه به اینکه ممکن است ، هنوز آثار و نشانه هایی از مسایل سیاسی اخیر بر بازار وجود داشته باشد ، نمی توان با اطمینان صد درصدی در خصوص تداوم روند مثبت روز گذشته طی روزهای آتی در بازار سخن گفت .

 

این گفته رشیدبیگی ، کارشناس بازار سرمایه بود که با بیان آن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز تصریح کرد : البته به نظر می رسد با کم رنگ شدن حاشیه موضوعات و اختلافات سیاسی طی روزهای اخیر ، ریزشی را نیز نمی توان برای آینده بازار پیش بینی کرد و به احتمال زیاد شاخص طی روزهای آتی در محدوده فعلی نوسان می کند تا با گذر زمان و برقراری ثبات و آرامش کامل ، رشد خود را دوباره از سر گیرد .

 

وی آغاز رشد بازار و از سرگیری رونق را از شهریور ماه عنوان کرد و گفت : قیمت های سهام اکثر شرکت ها تاکنون افت زیادی داشته و برای سرمایه گذاری ارزنده محسوب می شوند .

 

این کارشناس بازار سرمایه با ترسو خواندن سرمایه و حرکت آن به سمت بازارهایی با اطمینان و ثبات بیشتر اظهار داشت : در اولین ماه سال جاری رونق چشمگیری را در بازار شاهد بودیم که با بروز برخی چالش های سیاسی ، بازار طی چند هفته اخیر دچار رکودی خاص شد .اما سرمایه گذاران و سهامداران ، نقدینگی لازم را در اختیار دارند و به محض آنکه شرایط نرمال در بازار حاکم شود ، حجم نقدینگی عظیمی مجدداً وارد بورس می شود .

 

به نظر می رسد انگیزه لازم برای سرمایه گذاری در بازار سهام هنوز در بین سرمایه گذاران وجود دارد و آنها سرمایه خود را نزد خود نگهداری می کنند تا با ارزیابی و سنجش دقیق وضعیت بورس ، دوباره اقدام به سرمایه گذاری نمایند.

 

کم شدن حجم معاملات نیز طبیعی بوده و نگرانی خاص از این بابت وجود ندارد ، چرا که نقدینگی لازم خیلی راحت می تواند با برگشت به بازار ، حجم معاملات را افزایش دهد . البته این امر در صورتی امکان پذیر است که شرایط لازم برای ثبات در بازار فراهم شود .

 

رشیدبیگی یکی از مهمترین این شرایط را حل و فصل شدن کامل اختلافات سیاسی دانست و بیان داشت : گذر زمان خود به کم رنگ شدن اینگونه عوامل کمک می کند و ثبات شرایط سیاسی منطقه ای نیز می تواند به عنوان یکی دیگر از فاکتورهای اثر گذار مطرح باشد که ثبات هر کدام از این متغیرها موجب برگشت پول به بورس می شود .

 

وی ارزیابی خود را از بازارهای موازی بورس اینگونه عنوان کرد : هر زمانی که یکی از بازارهای رقیب بورس حرکتی هر چند کوچک را شروع می کند ، بر روند معاملات بازار سهام تأثیر می گذارد . اما بازار مسکن به عنوان جدی ترین رقیب بورس می تواند با حرکت خود نقدینگی سنگینی را به دنبال خود بکشد که البته در حال حاضر این بازار نمی تواند رونق چشمگیری به خود بگیرد .

 

وی وضعیت قیمت های جهانی را مناسب عنوان کرد و افزود : شرکت هایی که محصولات آنها وابسته به قیمت های جهانی است ، در شرایط کنونی روندی رو به رشد داشته و با تداوم روند افزایشی قیمت های جهانی انتظار رشد قیمت سهام این شرکت ها نیز وجود دارد .

 

در این بین شرکت ملی صنایع مس ایران با توجه به اینکه قیمت های جهانی مس در شیب صعودی خود قرار دارد ، آینده روشنی پیش روی خود دارد .

 

افزون بر این تمام شرکت هایی که صادرات مواد اولیه دارند ، در سال جاری از وضعیتی مطلوب برخوردار هستند .

 

وی در رابطه با صنایع و سهم هایی که می توانند در رشد بازار اثرگذار باشند ، گفت : در شرایط فعلی حاکم بر بازار و عدم توانایی از پیش بینی کامل آینده و اتفاقاتی که می تواند در بازار داخلی و جهانی رخ دهد ، نمی توان از صنعت خاصی نام برد . البته با توجه به وضعیت مطلوب قیمت جهانی ، آن دسته از سهم ها و صنایعی که محصولات آنها وابسته به این قیمت ها است ، می توانند رشد مناسبی را تجربه کنند ، البته به این شرط که شرایط لازم در بازار مهیا باشد .

 

این کارشناس بازار سرمایه در پایان سخنان خود خطاب به سهامداران و سرمایه گذاران خاطرنشان کرد : در هر زمان و در هر شرایطی می توان بهترین تصمیم را گرفت . در حال حاضر نیز بهترین زمان برای اصلاح پرتفوی سهام کسانی فرا رسیده که می خواهند در بازار حضور داشته و سرمایه گذاری کنند .

 

در نتیجه هم اکنون امکان خرید سهم هایی که بعضاً در زمان های رونق بازار قابلیت خرید آنها وجود نداشت ، فراهم شده و سهامداران می توانند با فروش و اصلاح پرتفوی خود برای سرمایه گذاری در ماه های آتی سال جاری برنامه ریزی کنند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:,

|