سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 68596
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

نگاهی به تحرک 15 نماد و صنعت در بازار کم تحرک امروز

 
 
 
 

در حالی که بازاری راکد و کم تحول را داریم و همگان منتظر شروع رقابت برای عرضه اولیه سهام پتروشیمی زاگرس هستند، می توان به تحولات چند نماد در شرایط فعلی اشاره کرد:

1- گروه بانک اقتصاد نوین امروز تحرک زیادی داشته اند. این بانک در حالی روز 28 تیر به مجمع می رود که مسئولان بانک در تلاش هستند بتوانند مجوز افزایش سرمایه از 550 میلیارد فعلی به 800 میلیارد تومان را فراهم آورند اما تاریخی برای برگزاری مجمع افزایش سرمایه اعلام نشده است. تاریخ اعلام شده مربوط به به مجمع عادی و مجمع فوق العاده برای ادغام یکی از شرکت های زیرمجموعه در شرکت اصلی است. ونوین امروز تا مرز درصد مثبت نیز پیش رفته در حالی که نزدیک به 400 تومان است و این سقف قیمتی قبلی است.

اما چهار سهامدار عمده بورسی این بانک نیز با توجه بازار روبرو هستند. در حالی که سهم بانک اقتصاد نوین در پرتفو سهام این 4 شرکت حتی با قیمت فعلی سهام شان، فاصله ای عمیق دارد، با حرکت ونوین، تحرکی در این نمادها دیده می شود. نوسازی و ساختمان تهران در درصد مثبت است، گروه صنایع بهشهر ایران پس از مجمع عادی مبنی بر تقسیم 370 ریالی سود و افزایش سرمایه 20 درصدی با اقبال احتمالا بالاتر از قیمت بازگشایی گشایش می یابد و حرکت ضعیفی نیز در سرمایه گذاری ساختمان دیده می شود.

اما توسعه صنایع بهشهر با اقبال سهامداران عمده متعدد خود روبرو است و صف و عرضه هایی سنگین دارد. جابجایی های سهامئ در این نماد پررنگ است. مهمترین شرکت غیر بورسی وبهشهر، صنایع شیر ایران است که به تازگی با تغییر قیمت شیر روبرو شده است.

2-  در میان صف های فروش، باید به نام گروه بهمن اشاره کرد که به تازگی با مصاحبه مطلوب مدیر اقتصادی خود روبرو بوده که از ارائه محصولات خودرویی جدید و حضور در عرصه های سرمایه گذاری مختلف سخن گفته است. به نظر می رسد گروه خودرو این روزها با این اخبار تکان نمی خورد و جالب این جاست که قیمت ها در این صنعت به قیمت های اوایل زمستان گذشته باز می گردد.

3- هر قدر صف فروش لیزینگ خودرو غدیر به سبب توقف طولانی مدت نماد و گزارش های نامطلوب اخیر توجیه شده است، افت قیمتی لیزینگ رایان سایپا و لیزینگ ایرانیان که به نسبت پی بر ای پایینی رسیده اند و گزارش های مطلوبی در سال 90 داشته اند، توجیه پذیر نیست اما این دو نماد اسیر جو بد بازار هستند. شایعات زیادی از تعدیل عایدی سال 90 وایران و احتمال افزایش پیش بینی سود ولساپا شنیده می شود.

4- سه نماد بانک اصل چهل و چهاری به مجامع خود نزدیک می شوند و عملکرد 89 مطلوبی داشته اند تا احتمال برگزاری مجامع مطلوب را داشته باشند. این سه نماد مورد اقبال نسبی بازار هستند. بانک سرمایه همچنان با رقابت سهامداران عمده، صف خرید دارد و روز سه شنبه بانک دی وارد بازار فرابورس می شود.

5- تا این لحظه نه تنها عرضه اولیه پتروشیمی زاگرس تحرکی در گروه پتروشیمی ایجاد نکرده که حتی شاهد عرضه های بیشتر نسبت به روزهای قبل هستیم. به نظر می رسد اگر عرضه اولیه مورد اقبال نیز قرار گیرد، گروه پتروشیمی و نمادی چون سرمایه گذاری غدیر تاثیر چندانی نپذیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 تير 1390برچسب:,

|