سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 68744
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

6 خبر و 5 شنیده از بازار امروز

 
 
 
 

بانکی ها؛ در این گروه بانک های تات و سینا بر خلاف دیگر بانکی ها منفی معامله شدند. در اخبار آمده بود بانک ملت، اصل و سود 914 میلیارد و 250 میلیون ریال اوراق صکوک اجاره شرکت هواپیمایی ماهان را تضمین می کند.دکتر علی قاسمی ارمکی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت در این زمینه گفت: این اوراق با هدف تامین مالی و نقدینگی برای خرید پنج فروند هواپیما منتشر خواهد شد که نوع آن، اجاره به شرط تملیک با دوره اجاره چهارساله و مقاطع پرداخت سه ماهه خواهد بود.

 

 

امروز فروشنده پست بانک، بيمه پارسيان و خريدار شركت صبا جهاد بوده است. همچنین در اخبار بود پست بانک ایران اولین بانک در شبکه بانکی کشور است که توانسته است سرويس نمایندگی فروش محصولات و خدمات بخش های مختلف دولتی و خصوصی را از طریق 14هزار نقطه تماس به مثابه يك شبكه بسيار بزرگ توزيع در سطح كشور انجام دهد . گفته شده صبا جهاد یک سری تعاونی اعتبار آزاد و موسسه های مالی را تحت پوشش گرفته و در حال تاسیس یک بانک است.گمان آن می رود که برنامه ای برای کسب مدیریت پست بانک هم داشته باشد . محمود بهمنی از نظريه "نرخ سود بانكي بالاتر از تورم"دفاع کرده است. رئيس كل بانك مركزي در حالي از نظريه لزوم بالاتر بدون نرخ سود بانكي از تورم با قاطعيت دفاع مي كند كه به نظر مي رسد با اين وجود نه تنها كاهش نرخ سود بانكي منتفي است، بلكه بايد شاهد افزايش نرخ سود هم باشيم.

 

پتروشیمی ها؛

شنیده می شود

در خبرها بود

خودرویی ها؛

پیمانکاری ها ؛

بر اساس این گزارش این شایعه تأیید و اعلام شد که صدرا گزارش شفافیت خود را در خصوص آخرین تغییرات و نیز تأثیر فروش سهام آذراب بر سود شرکت ، به سازمان بورس ارایه کرده است .

قلی پور معاون مالی و اقتصادی صدرا اظهار داشت : شرکت در بودجه پیش بینی شده خود برای سال مالی 90 مبلغ 20میلیارد تومان ذخیره احتیاطی در قالب ذخیره کاهش ارزش موجودی در حساب ها منظور نموده که تأثیر منفی 10میلیارد تومانی ناشی از فروش سهام آذرآب بر سود شرکت از این محل قابل جبران بوده و مشکلی برای صدرا بوجود نخواهد آمد.

وی افزود : از سوی دیگر از آن جا که موجودی شرکت تاکنون با کاهش مواجه نشده و در سطح کلان بالاتر از پیش بینی ماست، پس از کسر 10 میلیارد تومان هنوز 10 میلیارد تومان دیگر به عنوان ذخیره احتیاطی در حساب ها باقی خواهد ماند که این نیز به نوعی حاشیه امنی برای شرکت خواهد بود .قلی پور در پایان با رد هرگونه تعدیل سود در صورت های مالی صدرا همچنان به تلاش برای دریافت تسهیلات کم بهره که تاکنون بی نتیجه مانده تأکید کرد.

گفته مي شود

فلزات اساسی ؛

در این گروه نمادهای پتروشیمی خارک، شازند، فارابی و اصفهان منفی بودند و دیگر نمادهای گروه مثبت معامله شدند. شنیده شده پالایشگاه تبریز تعديل سود سال 90 از 17.6 به 21.6 تومان با پوشش 6 تومان در سه ماهه اول سال ..را در برنامه دارد. در خبرها بود در پي مصوبه هئيت واگذاري، مقرر شده سازمان خصوصي سازي به وكالت از شركت ملي پالايش و پخش، از 7 شهريور 264 ميليون و 126 هزار و 280 سهم پالايش نفت تبريز را به قيمت تابلوي بورس در روز عرضه به اضافه 40 درصد به شرط آنكه از مبلغ 2 هزار و 717 ريال كمتر نباشد، به صورت 30 درصد نقد و باقي اقساط 4 ساله عرضه كند.خريدار يا خريداران اين بلوك بايد طي 30 روز كاري نسبت به پرداخت وجه نقد معامله اقدام كنند تا قطعيت معامله احراز شود.
در معاملات امروز شرکت های این گروه نیز مثبت بودند. شنیده می شود که قیمت فولاد در حال رقابت با طلا است.
که به زودي مپنا خبر جديدي از نهايي شدن يک قرارداد ديگر را به بازار اعلام مي کند که البته تاکيد خواهد شد بر سود سال 90 تاثيري نداشته و در سال هاي مالي آتي خود را نشان مي دهد.
شرکت های پیمانکاری امروز سبز بودند گرچه هنوز صدرا به گردونه معاملات بازنگشته است ولی شایعه بازگشایی این نماد در روز چهارشنبه این گروه متاثر ساخته است. در خبرها آمده است همچنان صدرا با شایعات ضد و نقیض در مورد تعدیل ناشی از فروش سهام آذرآب مواجه است. خبرگزاری ها از بروز مشکل میان صدرا و 15 تولید‌کننده تجهیزات خبر داده اند. در حال حاضر 2شرکت سازنده تجهیزات از شرکت صدرا شکایت کرده‌اند. خبرها حاکی از آن است در حالی نماد شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) از 19/5/90 به دلیل ارایه گزارش شفاف سازی به بورس متوقف شده که روز گذشته شایعاتی مبنی بر ارایه گزارش مذکور از سوی شرکت به سازمان در بازار پیچید که موجب افزایش قیمت برخی از نمادهای گروه پیمانکاری شد.
شرکت های این گروه در معاملات امروز مثبت بودند و شنیده شده سرمایه گذاری سایپا به هلدینگ چند رشته ای تبدیل شد البته این خبر را حسین پناه در گفتگو با نمابورس تائید کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:,

|