سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس

مهرداد

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

خدمات انفورماتیک

شرکت مپنا

کنتور سازی

اخبار گوناگون بورسی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرمایه گذاری در بورس و آدرس tehranbors.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

عنوان لینک

ماساژور و لوازم لاغری، ماساژور هوشمند،ماساژور دستی،ماساژور چشم

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سرمایه گذاری بلند مدت

رعایت اصول اولیه سرمایه گذاری

شرکت خدمات انفور ماتیک

پیش بینی مدیر عامل بورس تهران

صندوق ها

صندوق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ساپیا

هفته آخر مجامع

نويسندگان

مهرداد

پیوند های روزانه

سازهای سنتی ایرانی

بورس به توان بی نهایت

همفکران

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 68756
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

6 خبر و شنیده از 4 صنعت مطرح

 
 
 
 

 پتروشیمی ها؛

در این گروه شاهد صعود نمادهای خارک و پردیس تا درصد مثبت بودیم اما اکثر نمادها حرکت قیمتی خاصی نداشتند.. در خبرها بود رئیس بخش پایین‌دستی شرکت ملی پتروشیمی از خروج سریع پتروشیمی‌های خصوصی از بورس کالا خبر داد و گفت: مداخلات قیمتی در بورس کالا و در نتیجه خروج شرکت‌های پتروشیمی خصوصی از بورس کالا موجب کاهش 30 درصدی عرضه محصولات پتروشیمی طی 6 ماه گذشته در بورس شده است. وی افزود: شرکت‌های دولتی در بورس کالا باقی مانده‌اند اما در حال حاضر سهم پتروشیمی‌های خصوصی از بازار محصولات پتروشیمی بیش از 50 درصد است و بنابراین خروج خصوصی‌ها به معنی متأثر شدن 50 درصد از عرضه به داخل کشور است. رئیس بخش پایین‌دستی شرکت ملی پتروشیمی تاکید کرد: میانگین عرضه پتروشیمی‌ها دولتی تغییری نکرده اما عرضه پتروشیمی‌های خصوصی در بورس کالا کاهش جدی را نشان می‌دهد چنانکه به بیش از نصف کاهش یافته است.

فلزات اساسی؛

ملی سرب و روی، فرآوری مواد معدنی و ملی صنایع مس تا این ساعت از معاملات منفی بودند و فولاد آلیاژی ایران با کاهش اندکی در قیمت آخرین معامله مواجه بود. دیگر شرکت های این گروه تا این ساعت با نماد سبز معامله شدند.

شنیده شده فولاد مبارکه در گزارش شش ماهه کل سود سال را پوشش خواهد داد با این وصف به نظر می رسد که فولاد تا پایان سال مالی تعدیل مثبت را خواهد داشت.

بانک ها؛

بانک های الکترونیکی آرین ،تات،دی،سرمایه،گردشگری و اقتصاد نوین تا این ساعت از معاملات مثبت و پاسارگاد،انصار،تجارت،سینا،صادرات،ملت و پارسیان منفی معامله شدند.

در خبرها بود بانک کارآفرین افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی خود را روز 20 شهریور ماه جاری به ثبت رسانید.

همچنین در اخبار آمده است نماينده بخش خصوصي در شوراي پول و اعتبار كه تا پيش از اين به صراحت با افزايش نرخ سود تسهيلات مخالف بود، در آخرين اظهار نظر خود با اشاره به افزايش نرخ تورم از تعيين نرخ سود متناسب با واقعيت‌هاي جامعه سخن گفت. محمد نهاونديان رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران با تاكيد بر اينكه بايد ارزيابي‌هاي واقع بينانه‌اي از نرخ سود تسهيلات داشت، گفت: اظهار نظر من در خصوص تغيير نرخ منوط به طرح پیشنهاد افزایش نرخ سود در شورای پول و اعتبار است.

این عضو شورای پول و اعتبار در پاسخ به سوالي که آیا همچنان مخالف افزایش نرخ سود در سال جاری است و در پاسخ گفت: باید واقعیت‌های موجود جامعه مورد ارزیابی‌های واقع‌بینانه قرار گیرد و تصمیم‌گیری‌ها بر این اساس انجام شود.

به گفته بهمني،آمارهاي بانك مركزي نشان مي‌دهد كه نرخ جذب سپرده‌ها در چهار ماهه ابتدايي سال حدود 5 درصد بوده كه از رشد 9 درصدي دوره قبل كمتر بوده است.اين رشد كمتر نشانگر آن است كه منابع به جاي حركت به سوي بانك‌ها در ديگر بازارها گردش دارد. در كنار كاهش جذب منابع در چهار ماهه ابتدايي سال 90 نسبت به سال 89 جابه‌جايي در تغيير تركيب سپرده‌ها از نگراني‌هاي نظام بانكي است. منابع بانكي در سال جديد از سمت سپرده‌هاي مدت‌دار به سوي سپرده‌هاي جاري جابه‌جا شده و در نتيجه اين اتفاق قدرت تجهيز منابع بانك‌ها تضعيف شده است.

شنیده شده قیمت سهم بانک ملت به 350 تومان می رسد. برخی منابع خبر داده اند که اختلاس اخیر تاثیری بر این سهم ندارد و در روزهای پایانی هفته گذشته تعداد ده میلیون سهم برای کارکنان ملت خریداری شده است.

خودرو؛

زامیاد،سایپا،ایران خودرو در این گروه منفی معامله شدند و گروه بهمن کاهش در قیمت آخرین معامله را تجربه کرد . ادامه روند کاهشی قیمت خودرو با توجه به پیش بینی کارشناسان مبنی بر پیشرو بودن این صنعت در هفته جاری به نظر می رسد که کاهش اخیر توجیه خرید های بالا را در پی داشته باشد. شنیده شده که در این هفته نرخ فروش خودرویی ها مشخص می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,

|